7 Mart 2011 Pazartesi

BUGÜNLERDE BEN...




Blogspotun kapanması moralimi çok bozdu, bir çoğunuzun olduğu gibi. Elim klavyeye gitmez oldu, içim çok buruk. Günlük okunma oranlarına baktığımda bu üzüntüm daha da artıyor sanki.Durumun düzelmesini çok istiyorum ve umut ederim bu en kısa sürede gerçekleşir.

Bugünlerde ben neler yapıyorum..??

Bol bol minicik, pıtırcık parçalı çamaşırlar yıkıyorum :) Kuzumun gelişine az kaldığı için artık son hazırlıklarımı tamamlıyorum.

Hummalı bir parti hazırlığı içerisindeyim ;) Elbetteki bir baby shower partisi de kısmetse kendime planlıyorum.

Bol bol kutu katlıyor, hastane için hazırlıklarımı sürdürüyorum.

Bu arada tabii hala çalışmaya devam ediyorum, 1 ay daha devam edip artık kuzumu evde beklemeye çekileceğim.

İşte bu aralar ben..

Bu arada www.yemekbahane.wordpress.com/ adresine blogu yedekledim, bilginize ...

4 yorum:

Gülcan dedi ki...

1 ay sonra evde oturmanın tadını çıkarın valla. ben artık çalışmak değil evmde oturmak istiyorum.sevgiler.

Bayram Kombesi dedi ki...

Caniiimmm, bu halde niye kendi baby shower partini duzenliyorsun. Sizin guruptaki kizlardan biri ustlense yaa. Cok zor olacak simdi sana bu haldee!!!

Eya dedi ki...

MÜgecigim...ne güzel hazirliklar bunlar...kolayliklar diliyorum ve ins.en kisa zamanda bloglarda medeni bir sekilde tekrar özgürlügüne kavusur...sevgiler

zehra

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hayırlı doğumlar olsun canım benim..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails