12 Temmuz 2010 Pazartesi

BUMERANG MİSALİ HAYAT

Ve Müge ofise döner...

Tatil bitti. Güzel geçti mi? ehhh işte diyelim, şükredelim. Bulutlu havalar peşimi tatilde de bırakmadığı için 3 gün içim karardı. Bu nasıl bir yazdır anlamış değilim doğrusu.
Tatildeyken güzel bir kitap okudum. Kümesteki Kartal Neden Uçamaz?
İnternetle haşırneşir biri olarak kitap fazlasıyla ilgimi çekti. Ancak herşeyden öte asıl, hayallerinin peşinden giden insanların başarı öykülerini okumaktı keyif veren.
"Başaramayanların %99'u o işe hiç başlamayanlardır" sözüne takıldım kaldım.

Ben döndüm. Ya sizler nasılsınız?

Yazlıkta çektiğim iki kare ile haftaya başlayalım... Hoşgördüm, iyi haftalar :)



ortancalar

çiçekler

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

Hayat hemen hemen hepimiz için aynı Müge Hanım.. Ertelenen her kara veya kararsızlıklar ortada kocaman bir boşluk oluyor..ve sonuç boşa tüketilmiş değerli zaman dilimleri...korkmamalı ve karar vermeli..

Burcu Çalışkan dedi ki...

hoşgeldin, ortancalarınla içimi açtın :))

Birsel ve İrem dedi ki...

Hoşgeldiniz. Güzel bir tatil geçirmenize sevindim, darısı bize olsun.
Sevgiler.

Yasemin dedi ki...

sen geldın ben gittim :) neyseki ben güneş ve denizleyim.. henüz yağmur yok :)

çeşnici Handan dedi ki...

Hoşgeldin, güzel sofralarını ve tariflerini özledik.Sevgiler.

Renkli Link dedi ki...

"Başaramayanların %99'u o işe hiç başlamayanlardır"- Malumun ilanı!:) Sevgiler...
www.renklilink.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails