27 Mart 2009 Cuma

DAMLA ÇİKOLATALI BİSKÜVİ


Yeni fotoğraf makinası aldığımdan beri hemen hemen hiç diğer makinayla bir şey çekmiyordum. Dolayısıyla son yaptığım tüm pastalar, kalabalık misafir grubum için hazırlıklarım, herşey o makinamda.Ancak kart okuyucum bozulduğu için makinada kalmaya malesef devam ediyor:(
Ben de çareyi eskisine göz atmakta buldum.Yazmadığım bir şeyler var mı diye bakınca bu bisküvilerin fotoğrafına denk geldim.
Evde keyifle yapabileceğiniz bu tarifi isterseniz benim gibi damla çikolata isterseniz kuru meyve ya da fındık-ceviz gibi yemişlerle çeşitlendirebilirsiniz.
Malzemeler:
  • 125 gr margarin - oda ısısında (Sana Hamurişi kullandım)
  • 2/3 su bardağı pudra şekeri
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 paket vanilya
  • 2,5 su bardağı un (daha alırsa, ilave edilebilir)
  • damla çikolata

Çikolata hariç tüm malzemeleri yoğurup, son aşamada çikolatayı da ekliyoruz. Merdane ile hamuru 1 cm'e yakın kalınlıkta açıp kalıpla ya da kalıp yoksa çay bardağı ile keserek yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine diziyoruz.

Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında üzerleri pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.

Afiyetle,

8 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

görüntü nefis tadıda süperdir canım ellerine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Adsız dedi ki...

Merhabalar Müge, aldığın makinanın kutusundan data kablosu çıkmadı mı, memory kart okuyucusu problem yarattığında kullanabilirsin. İstersen bi göz at :) Eğer yoksa mutlaka satıcınla görüş. Eline sağlık. SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.
fotoğraf süper kurabiye de öyle..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık damla çikolata her kurabiyeye çok yakışıyor bisküvidede süper görünüyor

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerinize sağlık harika şeyler yapmışsınız.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.
Mutlu haftasonları diliyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik canim cok guzel
gorunuyor,sevgiler

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Var mı böyle bir lezzet böyle bir görüntü. Ellerine sağlık nefiss..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails