12 Ocak 2009 Pazartesi

WINX PASTASI

İşte bu yüzden çok seviyorum pasta yapmayı. Bakın bir pasta sayesinde bu sefer de WINX CLUB neymiş onu öğrendim. Meğer bu kızlar bir çılgınlık aşamasında popülermiş bizim küçük jenerasyon arasında. Öyle ki sipariş gelip WINX pastası istiyoruz dediklerinde, cahil cühela bendeniz şuursuz bir şekilde NE PASTASI ? diye soruverdim :)Olsun, öğrenmenin yaşı yok fikri ile bu kızlarımızı da öğrendik. İyi de ettik doğrusu. Artık bir bilgi sahibi bendeniz dün akşam yakın arkadaşlarımızın evinde bizim Meliko'nun oda kapısındaki koca posteri görünce ... Aaaa Winx kızları! diyerek Meliko'dan bir puan almayı başardım :)

Şimdii... bu haftasonunda neler yapıldı ?
1-"Winx kızları nedir?" dersi öğrenildi ve iki katlı bu pasta franbuazlı ve parça çikolatalı olarak tatbik edildi.
2-İlk kez pilates dersine gidildi :) Bundan size ayrıca bahsetmeyi planlıyorum, görülmeye değerdim doğrusu :)
3- Üç adet DVD tüketildi .. Puanlamaya göre sıralıyorum ...
1- 2- 3-

1 numara için söyleyebileceğim = Komik buldum, Türk ailesi ve Amerikan ailesinin yapılarını kafamda karşılaştırınca hatta trajikomik diyebilirim :)
2 numara = Sizi yormayan klasik bir Amerikan filmi , Ehh işte :)
3 numara = Bu ikinci filmmiş, birinciyi seyretmemiştim. 3.çekmelerine gerek yok :) Vakit geçirtiyor sadece.
Şimdilik hoşçakalın..
Afiyetle,

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sizi ilgiyle takip ediyorum. Her çalışmanız birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Pastaların altına koyduğunuz straforu nerden alıyorsunuz?Nerden temin edebilirim?

Sevgilerle
Hoşçakalın

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba,

Mesajınız için teşekkür ediyorum. Straforu kadıkoyden alıyorum. Mikronetten. 0216 3364266 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.
Kolay gelsin,
Müge

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Çok teşekkür ederim.

Hoşçakalın

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails