30 Ekim 2008 Perşembe

50 KİŞİLİK NİŞAN PASTASI

Yeniden beraberiz.. Blogspotlara erişim yasağı kaldırıldı.
İlk duyduğumda sanki beni yasaklamışlar gibi hissettim. Sık sık dile getirdiğimiz gibi, bloglarımızın hayatımızdaki yeri ve önemini böyle üzücü ve can sıkıcı bir şeyle yetit etmek istemezdim ama en azından şu anda tekrar özgür olduğumuz için mutluyum.

Bu mutluluğu bir pasta ile kutlayalım istedim.

Geçen cumartesi yaptığım bir siparişi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaparken çok keyif aldığım, bitince de severek seyrettiğim bir pasta oldu bu.

50 kişilik çift katlı, sade pandispanya, sütlü - bitter çikolatalı ganaj ve muzlu olarak hazırladığım pasta evde kutlanan bir nişan törenini süsledi.

Hayatlarında yeni bir adım atan çifte buradan tekrar tebriklerimi iletiyorum.

Yemekbahane'de kalın..
Not : Bekleyenler var biliyorum :) - Pırasalı Börek bir sonraki tarifte geliyor :)
Afiyetle,

10 yorum:

Seda dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş gerçekten çok zarif ve asil...

sarımutfak-hande dedi ki...

süper bir pasta olmuş
ellerine sağlık

Fikrisabit dedi ki...

Pasta cok guzel, ama ben sıradaki tarifi bekliyorum:)

Fikrisabit

Adsız dedi ki...

Pastadan tatmış biri olarak :)tadının da en az görüntüsü kadar güzel olduğunu belirtmek isterim :) Tekrar tekrar ellerine sağlık Mügecim, muhteşemdi pasta..

Didem

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar,

Tebrikleriniz için çok teşekkür ediyorum.
Didem'ciğim beğendiğinize çok sevindim. Kardeşine tekrar mutluluklar diliyorum.

Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

Eline sağlık Mügecim Nişan için çok şık bir pasta gerçekten,incileri çok severim çok yakışmış pastaya:)

Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MÜGECİĞİM
HER ZAMANKİ GİBİ KNDİNİ YANSITAN ,ÇOK ZARİF BİR ÇALIŞMA OLMUŞ..
GENÇ ÇİFTLERE ÖMÜRLÜK BİR YAŞAM DİLİYORUM.
SEVGİLER CNM.

Bir Dilim Düş dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ.

SEVGİLER,
EVREN

ebrulitatlar dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş Müge'cim. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Eylül dedi ki...

Gerçekten sade fakat çok şık bir pasta olmuş ellerine sağlık..Ayrıca pırasalı börekte çok güzel olmuştur eminim bende pidesini yaparım..
Sevgilerle,
Eylül

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails