27 Ağustos 2012 Pazartesi

YÜRÜMEK ...

Çoğumuzun son derece olağan bir işlev olarak yapageldiği şey, yürümek ..
Ama eğer anneyseniz ve küçücük bebeğimiz o minicik ayaklarıyla kocaman bir adım atıp ilerlerse o "yürümek" denen olağan şey birdenbire bir mucizeye dönüşüyor, değil mi?
Evet geç oldu ama oldu.. 16. ayını yarın dolduracak Arascık, yürüdü.. Yürümeyi geçtik koşacak neredeyse.
Artık bana doğru yürüyüp, eskilerin tabiri ile eteklerime sarılıp, "annem" diyor...
Söyleyin sevgili anne okurlarım, ben bugün daha mı zenginim?

Sağlıkla & afiyetle,

5 yorum:

NzlGl dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. artık kim tutar bu güzel bebişi:)))
Allah size kolaylık versin:)
sevgiler

durutarifler dedi ki...

Maşallah maşallah. Allah daha nice nice günlerini göstersin
Sevgiler

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok zenginsiz. Bu zenginliğin tadını çıkarın :)
Havva

Emilia dedi ki...

Biz anneler dünyanın en zenginleriyiz. Benim için en güzel götüntü anneeee ( benim dilimde mamaaaa) bağırarak bana doğru elleri açıp koşan bebişimtir. Benimki konuşmaya başladı kelimeler söylüyor. Onları duymak çok güzel. Kızım ilk başta sadece polonca (benim dilimi) anlıyordu ve konuşuyordu şimdi bir haftadır kayınvalidemdeyiz kızım türkçe şiirler bile öğrendi. Küçük kızım de iki dilli olacak :) Buna çok seviniyorum. Sevgilerle Emilia

ceydabural dedi ki...

bu fotografı bugun ig da gördum maşallah 41 kere :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails