7 Mart 2012 Çarşamba

10 AYLIK TECRÜBELİ ANNE BİLDİRİYOR

Aras kaç aylık oldu diye soranlara kendim cevap verirken kendi söylediğime inanamıyorum bazen.10 ay bitti ... Oğlum artık söylenenleri anladığını karşısındakine hissettiriyor, komut alıyor ve kendi isteklerini sesle, hareketle :) birsekilde ifade etmeye gayret gösteriyor. 20 gün önce kendi kendine park yatağın icindeyken ayağa kalktı. Park yatak bu anlamda cesaret verir derlerdi, haklılarmis. Sürekli oturup kalkıyor su anda :) komik cocuk antrenman yapıyor gibi hooopp otur hooopp kalk durumunda. Geceleri hala çok uyanıyor, ortalama 4 sefer. Çok istahli bir bebek değil, gündüz çok yemiyor o yüzden de geceleri tok kalamıyor. 2 saatte bir uyanıp o korkunç kokan mamasını afiyetle iciyor :) dizlerinin üzerinde emekliyor ve mama gibi ikili heceleri söylediğimizde tekrarlıyor. 10 günden beri keçi peyniri ve yoğurduna başladık, çok şükür ki şimdilik iyi..en azından yoğurt yemesine seviniyorum. Ama doktor köfte, pilav, makarna verin dediyse de bizim muhafazakara yediremedik bir türlü.halbuki istediği puturlu seyleri çok rahat yiyor, mesela galetaya bayılıyor :) formuna dikkat ediyor cocuk:) hala sallanma tutkusu devam ... Bu arada ilk kez parka götürdüm onu bu hafta, bayıldı :) salıncağa oturduğunda bir level atlamış olduğu hissiyle saçma bir gurur yasadım :) oğlum büyüdü parka geldi durumu :) alttaki 2 dısı çıkmıştı sanırım yakında üstler patlayacak çünkü iyice istahsizlasti. Su anda 77 cm ve 10 kg 400 gr
Yabancılardan korkuyor ve ağlıyor, hemen bana veya tanıdığı kisiye uzanıyor minik kolları. Ama yabancıları incelemeye de bayılıyor :) disardayken gözler fildir fildir :)
2 ay sonra 1 yasında olacak ... Hala inanamıyorum ... Annem sen benim gözümde kucucuksun derdi meger bunu kastediyormuş ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evladinizla birlikte nice mutlu, saglikli günler sizinle olsun insaallah..Sevgiler, Feyza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails