11 Şubat 2009 Çarşamba

R ŞEKLİNDE PASTA VE SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN KURABİYE KURSUMUZ


Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi istenen pasta iki yaşına giren Ralf ve Rayna'nın isimlerinin başharfini temsilen bir R harfiydi.


Aslında pastada her ayrıntı bir şeyi ifade ediyordu. R çocukların ismini , 2 yaşlarını.. R2 (R KARE) şeklinde tasarladığımız pastanın üzerinde de Flintstones'un sevimli ufaklıkları ÇAKIL ve BAMBAM , hediye paketleri ve pastaları ile doğumgünlerini kutluyorlar.


40 kişilik olarak istendiği için pastayı 3 adet dikdörtgen keki kesip birleştirerek yaptım. Birleşme yerlerine de renkli şekerlemelerle kapattım.

Tam 6 saatte bitirdiğim pastanın resimleri yine gecenin bir yarısı çekildiği için azıcık karanlık çıkmış:(
Ama yorgunluğuma değdi sanırım çünkü çok beğenildi :)
Bu arada dün akşam Sevgililer Günü için yine bir kurs düzenledik.
Bu kurs konusu gerçekten çok keyif veriyor bana. Birilerine bildiklerini aktarmak, onların hamurla tanışmalarına tanık olmak süper bir şey bence.


Kurs esnasında Sevgililer Günü temalı kurabiyeler yaptık. Bu kurabiyeleri de cuma günü şirkette sosyal yardımlaşma aktivitelerinde kullanılmak üzere satışa sunacağız.

Bir şeyler öğrenmenin, öğretmenin ötesinde yaptıklarımızın güzel şeylere vesile olacak olması ayrı bir mutluluk veriyor cidden.

Katılımcı arkadaşlarımın daha ilk tecrübelerinde yaptıklarının satışa sunulacak olması nedeniyle keyiflerini görmenizi isterdim.

Aşağıdaki örnekler benim onlara gösterdiğim bir kaç model..

Bu vesile ile hepinize sevginin bol olduğu günler diliyorum.
Unutmayın bir bahane yaratın, bir gün değil her gün gösterin sevginizi :)







Afiyetle,

3 yorum:

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık pastan enfes olmuş kurabiyelere de bayıldım.Kolaylıklar diliyorum
Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Mügecim ellerin dert görmesim bayıldım pastana..
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık,pasta nefis.Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails