1 Temmuz 2008 Salı

NİŞAN PASTASI GİBİ BİR DOĞUMGÜNÜ PASTASI

Dua dolu mesajlarınız için çok teşekkür ediyorum sizlere... Burada içindekileri dışa vurmak , birilerinin seni duyduğunu, hissettiğini bilmek bile başka bir duygu.Tarif edilemez.Sadece blog yazarları anlar sanırım bunu.

Bilirsiniz beni.Normalde izinden döndüğümde satırlarca severim anlatmayı tek tek neler yaptığımı.Bu sefer başrol tatilin olamadı.Bir bitişin haberi oldu malesef.

Koskoca bir haftayı devirip geri döndüğümde her şey aynıydı, bıraktığım gibi.Tek bir şey dışında bildiğiniz gibi.
Yemekbahane ya.. Şimdi bir bahane yaratıp bu puslu havayı kaldırmak istedim buradan.

O nedenle elimde yayınlamadığım bir pastacağızın resmini konduruveriyorum yazımın sonuna.

Bunu teknede kutlanan bir doğumgünü partisi için hazırlamıştım. Ama resmen nişan pastası gibi oldu. Gümüş rengi güller ve kurdelesi ile çok hoşuma gitti..



Haydi kalın afiyetle,

6 yorum:

zeynep dedi ki...

oncelikle basiniz sag olsun.hersey biz insanlar icin.pastaniz,harika bir pasta olmus:)ellerinize saglik...gozlerimi pastadan alamadim:)dogum gunu sahibi cok sansliymis:)bende yeni bir blog sahibiyim... benimde ziyaretime gelirseniz cok sevinirim ...
sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Müge, pastan çok güzel olmuş.. Hatta bir doğumgünü pastası olarak pek havalı :) Ellerine kollarına sağlık..

Betül KAVAL dedi ki...

canım başınız sağolsun allah günahlarını affeder inşalah. hayat devam ediyor yapacak bişey yok..

pasta harika olmuş ellerine sağlık..

sevgiler..

PASTASEHRİ dedi ki...

Mügeciğim çook güzel olmuş tek kelimeyle mükemmle . ellerine sağlık
sevgiler
Funda

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Müge, hayırlı kandiller dilerim..

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails