7 Nisan 2008 Pazartesi

KORSAN PASTASI



İzlenme rekorları kıran Karayip Korsanları filminin ilkine Engin ile gitmiştik. Film başladığında ilk 10 dk "yok.. benim seveceğim bir hale birazdan girer herhalde" diye umutlanmıştım... 10 dk geçti..20 dk geçti.. olmadı..Neyse filmin yarısı oldu..Ben sesimi çıkartmıyorum.Saygı duymam lazım zira Engin sevmiştir belki ..Değil mi?
Engin demez mi "Sevdin mi?" "Ben sıkıldım!" diye..
Benden bir "Yaşasın" kopuverdi..
Ve çıktık :0)

Film sonuçta patlama yaptı.Yaptığı için ikincisi de çekildi.Kim görse çok beğeniyor.Zevk..Saygı duyarım...

Ama ben karanlık filmlere tahammül edemiyorum. Hele içinde bakamayacağım tip canlı,cansız,insan,yaratık ... öyle şeyler varsa hiç bana göre değil... Benim filmler aydınlık olacak.. Ya mutluluk verecek ya da zihni sorgulatacak :) İşte benim korsana dair anım..

Eeee konumuza dönelim ..

Geçenlerde bir sipariş gelip benden korsanlı bir pasta yapmam istendiğinde.. Aklıma hemen bu film maceram geldi :0) Ne yapıcam ben şimdi korsanla diye düşünmedim değil hani..

Neyse ki pastanın sahibi sevimli delikanlı kendine bir şeyler beğenmiş de bana sadece uygulaması düştü..

Ve ortaya bu çıktı..

Pastayı teslim aldıklarında ufaklık mutlu oldu ya önemli olan o !
Güzel bir hafta diliyorum herkese.

Afiyetle,

11 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Müge, Hünerli Bayanlardan yola çıkıp buralara kadar geldim, geldim de ne iyi ettim. Sonra da daha önce niye hiç gelmemişim diye üzüldüm. Ne kadar sade, samimi, enfestadlar ve anlatımlar var, gene gelecek ben:)

Unknown dedi ki...

Muge'cim gercekten cok seker bir korsan bu :) Kayikta, figurde, pastada harika olmus. Ellerine saglik canim.

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Müge'cim pastan çok güzel olmuş canım.. Tam bi korsan pastası. Ellerine sağlık. Sevgilerimle..

NiNo dedi ki...

cok nefis gorunuyor canim ellerine saglik

♥ Suzi ♥ dedi ki...

süper görünüyor,ellerine sağlık...

Pastanı Seç dedi ki...

canımcım pek güzel pek şirin olmuş pastan
bayılmıştır doğum günü sahibi

öpüldün şekerim

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğimmm,

Senin korsanın çok şirin olmuş, beğenmemek mümkün müüüü:)))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler, kocaman öpücükler...

Feyza Fidan dedi ki...

Mügemm, hayatımda gördüğüm en sevimli korsan buuu, harikasın..Hele sandalın etrafındaki köpek balıklarına bayıldım :))) Ellerin dert görmesin canımcım,
Öpüyorum seni...

Ferah Gülşen dedi ki...

Mügeci'ğim eline sağlık çok masum görünen bir korsan olmuş bu ayol :). Ama içimizde kotuluk yok di mi ama? Hamile kurabiyelerin de çok cici olmuşlar. Arkadaşını ve seni tebrik ederim. Allah hayirlisi ile sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı nasib etsin. sevgiler,

Yemekbahane dedi ki...

Limonlu Kek...
Ne iyi ettin de geldin be bacım..Hep gel hep yaz :)

arkadaşlarım sağolun gelmişsiniz.yorumlar bırakmışsınız..İyi dilekleriniz için hepbirlikte diyorum...
Eksik olmayın..

Sevgiler
müge

Unknown dedi ki...

Mügecim ellerine sağlık. Çok sevimli bir korsan olmuş. Detaylarda çok güzel.
Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails