Desteğiniz için çok teşekkür ediyorum.Madem sorunu biliyorsunuz, son durumu da bilin istedim. Ben bu yazıları tüm sosyal medya mecrasında paylaştıktan sonra her kurumsal firmada olduğu gibi, kurumun marka değerini sosyal mecrada yükseltmek adına çalışan kurumsal iletişim birimi bana geri döndü. Konuyu ilgili mercilere ileteceklerini belirttiler.Bir hafta geçip size bir dönüş olmazsa bize tekrar bilgi verin dediler. Ama ne oldu? Ne arayan var, ne de soran.. Bu arada inanılmaz olaylar okudum yazdığınız yorumlarda..
İçlerinde benim gibi Doğtaş maduru olanlarınız da vardı , işte bunlardan bir kaçı..
sibel dedi ki...
Sevgili Müge
Bende Doğtaş magduruyum. 2 küçük çocuğum var ve 2 kez tv ünitesinin üst cam modülleri bildiğin yere düştü ki ikisinde de tesadüfen yoktuk. İade almamakta çok ısrar ettiler ve en sonunda ben genel müdürlerine mail attım. Bu yöntemle problemimi çözdüm. Bilgin olsun. Sevgiler.
Bende Doğtaş magduruyum. 2 küçük çocuğum var ve 2 kez tv ünitesinin üst cam modülleri bildiğin yere düştü ki ikisinde de tesadüfen yoktuk. İade almamakta çok ısrar ettiler ve en sonunda ben genel müdürlerine mail attım. Bu yöntemle problemimi çözdüm. Bilgin olsun. Sevgiler.
Sevgili Müge,
Bizde kızımızı evlendirirken mobilyaları doğtaştan seçtik tv ünitesindeki problemi kavga ederek çözdüm çünkü başka dilden anlamıyorlar ne yazık ki... Çanakkalede bulunan fabrikadan İstanbul Avcılara kendileri eksik getirip takmadıkları parçayı 2 ay gibi bir sürede taktırabildik. Söylediğim gibi yapacağın şey garip olacak ama biraz kavga etmek. Malı satana kadar neredeyse amuda kalkanlar mal teslim alındıktan sonra yok oluyorlar. Sevgilerimle Nesrin Bilgi
Bizde kızımızı evlendirirken mobilyaları doğtaştan seçtik tv ünitesindeki problemi kavga ederek çözdüm çünkü başka dilden anlamıyorlar ne yazık ki... Çanakkalede bulunan fabrikadan İstanbul Avcılara kendileri eksik getirip takmadıkları parçayı 2 ay gibi bir sürede taktırabildik. Söylediğim gibi yapacağın şey garip olacak ama biraz kavga etmek. Malı satana kadar neredeyse amuda kalkanlar mal teslim alındıktan sonra yok oluyorlar. Sevgilerimle Nesrin Bilgi
Şimdi ben hangi yöntemi seçeyim, genel müdüre mi mail atayım yoksa Sevgili Nesrin gibi kavga mı edeyim... Neden memnun kalmadığım o koltuğa verdiğim 2.500 TL 'yi ödemek için zaten hergün deli gibi çalışırken bir de bunlarla yorulmak durumundayım?
Merhaba Müge Hn.
YanıtlaSilBen buna benzer sorunları Tüketici Komisyonları aracığıyla çözmeye çalışıyorum.
Kolay Gelsin,
Mügecim ben de son durumu merak ediyordum.Bence Genel Müdürlüğe mail atmalısınız, paylaştığın sosyal medya linkleriyle birlikte...
YanıtlaSilSevgiler,
Merhaba Müge,
YanıtlaSilBen sorunum aradan yaklaşık 3 ay geçtikten sonra çözdüm. Yeni mobilyalarım geldi. Bence de sen mail atmalısın. Genel Müdürlüğe değil ama firmanın genel müdürüne :)) O zaman asistanı seninle iletişime geçecektir. Sorunu daha çabuk çözersin. Maalesef tepeden inme olacak ama elden başka çare gelmez. Kolay gelsin
çok kararlı ve tehtit eder gibi konuşmazsan seninle kimse ilgilenmez ,denenmiş,sonuç ancak bu şekilde alırsın.
YanıtlaSilwww.biport.org
YanıtlaSilGüzel Paylaşımlar için Teşekkürler...
YanıtlaSilMüge hn, bu tip durumlarda her halukarda haklı durumda siz olacağınız için, müşteri potansiyeli düşmemesi açısından onlar için büyük şikayetler çok önem taşır. O açıdan bence elinizden geleni ardınıza koymayın. Yapmak zorundalar ne gerekiyorsa.
YanıtlaSil